JILA 4 goodlife

#lipomassage #diamantslipning #massage #ansiktszonterapi #japansk facelifting #healing

Stolt över mina kunders prioriteringar!

I morse insåg jag att nästan alla tider i januari och halva februari är bokade! 

Jag lyfter på hatten och är stolt över alla mina kunder som prioriterar sin hälsa! För kanske det efter den oftast kostsamma julhelgen brukar det bli tunnt i plånboken. Det kan ju hända att det blir avbokningar av det här skälet, men jag vet att mina kunder är måna om att må bra! 

/ff3df3a05c23d8a6e115165a3c32dfe8.jpg

De flesta jag pratar med säger själv att det handlar om prioriteringar som behövs göras. Kanske skippar man att köpa en massa på rean eftersom man ändå har fullt i garderoberna och snarare hade behövt rensa... man frigör utrymme och man frigör sina pengar till sådant som gör gott för sin hälsa istället. Heja er som tänker så!

Själv gör jag så gott jag kan hahaha. Jag har tur för imorgon förmiddag ska jag vara övningsmodell till en kollega som ska köra igång med Diamantslipningar i Karlskrona, så jag blir lite ompysslad då. Det behövs kan jag väl erkänna :) 

Uppdaterad info om vad som gäller vid avbokningar

Det är aldrig kul att informera om det här, men på uppmaning av mina kollegor så gör jag det. Det handlar om att min tid är viktig och likaså min lön. När du glömmer eler avbokar sen så blir jag utan lön för de timmarna. Det är svårt att hinna få in en ny kund om jag får en avbokning med kort varsel och när jag glöms bort är det ju helt omöjligt... 

I december hade jag en dag när 3 kunder glömde sina tider samma dag! Alla 3 betalade för sin tid då de själva förstod och ansåg att det inte var upp till dem att göra löneavdrag för mig. Det är verkligen inte lätt att ta betalt när kunden uteblivit, men jag blir så tacksam när jag slipper kräva pengar av folk. 

Så nya infon är att avbokningar mellan 48-24 timmar innan bokad tid debiteras med halva priset och avbokningar från 24 h innan och senare debiteras med hela beloppet oavsett anledning. (Infon står på min startsida under bokningsbara tider)

Jag vet att jag har många kunder som uppskattar mig och vill komma till mig. För att möjliggöra en fortsatt framtid så gäller det att se över sin ekonomi med jämna mellanrum och som en liten egen företagare finns där inga stora buffertar och ta av. Så jag är tacksam över den fina respekten jag får oftast! Det här är bara som en info för alla och inget stort bekymmer tack och lov!

Så tack för Er alla fina kunder och heja er!

Kramar från Jill

9 jan 2020